Barion Pixel

Idén se fogunk unatkozni

Talán ez a szezonváltás hozta a horgászéletemben a legnagyobb változásokat egyszerre, egy kis áttekintés mellett, hadd mutassam be az idei újdonságokat!

Sokan tudjátok, hogy egy hosszú folyamat kicsúcsosodásának pillanatában kiszálltunk az amatőr versenyek szervezéséből. Öt verseny maradt meg összesen, a Methodozás mesterei négy fordulóval és a Pető intézet óvodásait támogató verseny. Ezek a versenyek egyediek, mi “találtuk” ki őket és sajnáltuk volna, ha eltűnnek. De mit is csinálunk a felszabadult időben? Aki ismer minket, nem úgy képzeli el, hogy fekszünk otthon és álmodozunk a pecáról. Laci és én is egyből elkezdtünk számunkra kihívást rejtő versenyeket keresni, ahol nyugodtan indulhatunk. A sok szervezés miatt ezekből teljesen kimaradtunk az előző években. Én a Haldorádó versenyeit néztem ki magamnak és a Method OB is reális lett az aránylag közeli pálya miatt, már nem eredményt elérni, hanem egyáltalán elindulni.

Az, hogy engem mi érdekel a peca téren még jobban, az nem volt kérdés: kicsit többet horgászni, fejlődni, tanulni és tanítani. Ahogy a gyerektáboros cikkben láthattátok, a Prérin idén már három gyerektábor lesz és csatlakozni fogok a nyár végihez is a Balatonon!

A FeHoVá-n annyira sokan kérdezték, hogy nem lesz-e családi jellegű lehetőség a közös pecára, hogy a második nap reggelén, már a dátumokat kerestük és ki is jelöltünk három hétvégét, ahova akár egy napra is, nem csak gyerekeket hanem az egész családot várjuk (Április 21-22, május 5-6, június 2-3). Ezekkel a családos hétvégével némileg árfedésben indul az idei legnagyobb kihívás számomra: felnőtteket szeretnénk közelebb segíteni a sikeres horgászathoz.

Erről fogok bővebben írni majd, de engedjetek meg pár gondolatot. Én a legfontosabbnak tartom azon cégek munkáit, akik nem csak termékeket árulnak, hanem segítenek a módszerek elsajátításában is. Jellegüknél fogva ezek a cégek videókban tudnak nagy tömegeket elérni. Ez nagyon fontos és általam tisztelt tevékenység, de ahogy a vízpartokon látni, nem lehet így mindenkinek minden kérdésére választ adni. Én nem gondolom, hogy olyan tudásom lenne, mint ezen filmek főszereplőinek, de az látszik, hogy a négy évtized horgászat alatt sikerült egy használható szemléletet kialakítanom. Ezek a napok nem a profi versenyzőknek szólnak, bár lenne aki jól érezné magát és még hasznosnak is érezné talán egy két részét. Ezek a napok közös gondolkodásról, szemléletről, közös tanulásról és egyedül megvalósíthatatlan gyakorlásról fognak szólni a Préri tavon, akár teljesen kezdőknek is. Remélem amellett, hogy sok kérdésre egyből tudunk majd válaszolni, lesz olyan is, amit közösen fogunk megfejteni, ezzel közelebb jutva a legkomolyabb csodafegyverhez, a megfelelő gondolkodáshoz. Már arra is kíváncsi vagyok, hogy hányan vállalják be, hogy szeretnének fejlődni!?

Amiért most tollat ragadtam, az igazából a legelső rendezvény az idei naptárban. 2017-ben biztosak voltunk a Préri étterem gyereknapi rendezvénye után, hogy nem lesz többet ilyen, mégis, magát a gondolatot nehezen tudtuk elengedni, szerettük ezeket a napokat. Így idén azt találtuk ki, hogy az ötleteket és erőforrásainkat összerakva a horgasztaborok.hu csapatával egy a nyári horgásztáboroknak nyílt napot szervezünk, gyerekprogramokkal, emellett pedig a Préri tó és Préri étterem és horgászbolt is kedveskedik vendégeinek valamivel. Ehhez csatolunk még egy vízparti minikiállítást és egy horgászbörzét is. Nézzük ezt részletesen!

Horgásztábor nyílt nap, börze és akció a horgászboltban, minikiállítás a vízparton 2018. április 14-én

A horgasztaborok.hu és az étterem biztosítja a gyerekek szórakozását és a gyerektáborok szervezőivel is találkozhatnak a szülők. Milyen programok várják a gyerekeket:

• horgászat a kárászos tavon
  • arcfestés
  • csillámtetkó
  • gipsz öntvények kifestése
  • színezők
  • tésztafűzés
  • ugrálóvárak
  • játékpeca

A horgászcikkekkel és bemutatókkal kapcsolatban a horgászbolt felel a programokért:

• börze keretén belül mindenki árulhatja amije van, de már nem kell neki (aki szeretne árulni kérjük a Préri étterem és horgászbolt Facebook oldalának ezt üzenetben jelezze, esetleg 1-2 fényképpel a várható portékákról)
  • a horgászbolt kiárusítást tart azokból a termékekből amiket valamilyen okból nem tartunk tovább, ezek nem rossz termékek, csak nincs végtelen helyünk és sok az újdonság és új márka, felszámoljuk például a pergetéshez kapcsolódó készletünk nagy részét
  • a horgászboltban minden minimum 20%-os kedvezménnyel kapható majd, a legújabb dolgok is és nem épp mutatóba lesz pár darab, Dovit, Haldorádó és Preston biztosan többszöröse lesz a szokásos készletnek
  • Ha ezen a napon rendelsz Preston vagy Korum terméket és le is előlegezed, arra szintén jár a 20% kedvezmény, legyen az bot, szék, láda vagy bármi más (ez az akció 10 000,- feletti rendelésre vonatkozik)
  • A parton két kis standon Varga János a TopMix színeiben és Pechnyó Gergely a Dovitot képviselve várja majd az érdeklődőket, de nem csak termékekkel hanem a teljes felszerelésükkel, állítólag még ki is lehet próbálni azokat. Jánost kérdezhetitek a 2017-es Method OB szerzett bajnoki címének történetéről, Preston, Korum és Sonubaits termékekről. Gergő a idei Dovit újdonságokkal vár mindenkit, de itt ugyan úgy nem csak szagolni lehet,  hanem bekeverés mellett, akár élesben ki is próbálhatjátok a termékeket. Emellett természetesen a versenyszerelését is szemügyre vehetitek, ahol a legújabb vagy néha még a nem is kapható By Döme termékek sorakoznak.

A tóra érkező horgászok közül pedig az első 200 egy kupont kap, amivel következő alkalommal egy napijegy áráért ketten jöhetnek pecázni a nyári szezon előtt, azaz június 15-ig, így meghívhatnak magukkal horgászni valakit egy napra!

Belépés ingyenes, de aki horgászni is akar, az a bejáratnál napijegyet kell váltson!

Írta: Doktorits András

halat.hu    2018/03/04
Családi verseny Ráckevei Dunaági Horgász Szövetség Módra

Idén sokkal több versenyre terveztem eljutni mint az előző évben. Voltak köztük régi kedvelt rendezvények is, de volt két rendezvény amire már vágytam korábbi években is, de még nem jutottam el soha.
Vége a préri kupa selejtezőknek

Kialakult a továbbjutók teljes névsora és a nyereménylista is teljes! Aki nyert napijegyet vagy svédasztalos ebédet, az a kupont az étteremben átveheti.